divendres, 19 de setembre del 2014

Els Pioners i Caravel·les ténen 'Buen camino'!

El passat mes de juliol la unitat de Pioners i Caravel·les vam fer l’últim tram del Camí Francés del Camino de Santiago, que va des de Sarria fins a Santiago de Compostela.

Vam començar el nostre viatge agafant un autobús a Barcelona que ens va portar fins a León, un cop allà i després d’esperar unes hores, vam agafar un tren que ens va portar fins a Sarria, on començava oficialment l’aventura.

Des de Sarria vam anar fins a Portomarín, seguidament a Palas de Rei, Arzúa, Pedrouzo i finalment vam arribar a Santiago.

Durant el camí ens vam trobar peregrins de molts llocs del món amb qui compartíem hores de caminar, butllofes als peus, calor, set, gana però també ganes d’ajudar-nos els uns als altres i bon rotllo.

Vam veure festes majors en pobles minúsculs, vam dormir enmig de boscos atapeïts d’arbres, però també vam gaudir dels albergs destinats als peregrins, ens vam banyar al riu Miño, vam conèixer pobles i ciutats precioses i, finalment, vam arribar a la Catedral de Santiago, que estava en obres... però la qüestió és arribar, i arribar bé!

Un cop a Santiago vam estar a un càmping on vam poder descansar el que no havíem pogut fer durant els dies de caminar. Vam visitar la ciutat i fins i tot un dia vam dinar... a un restaurant!!! Bé, el menjar no va ser cap cosa de l’altra món, però menjar en una taula després de dies de menjar al terra, s’agraeix!

Un any més vam tornar de campaments amb ganes que arribin els següents i poder disfrutar i aprendre tant o més que el que hem fet amb els anteriors!