diumenge, 30 de març del 2014

SORTIDA BLANCA dels PIONERS i les CARAVEL·LES

Els passats dies 8 i 9 de març, alguns membres de la branca de Pioners i Caravel·les vam fer la sortida blanca al refugi de la Serra d’ensija, aprop del cim de la Gallina Pelada.

Per arribar-hi, com a bons excursionistes i aventurers, vam escollir (per error) el camí més llarg, el que passa pel Torrent de les Llobateres. Tenint en compte que portavem uns 7kg de pes a l’esquena, no portavem raquetes, vam haver d’escalar i hi havia 1,50 m de neu, vam tardar unes 4h i mitja en arribar. Però va valdre la pena! Els paisatges que vam veure van fer més amena la duresa del camí.

Un cop al refugi, on les vistes eren magnifiques, què diem magnifiques, inigualables, extaordinàries…. Vam decidir gaudir de la neu sortint a jugar i a córrer com vaques boges (de fet alguns anaven vestits de vaques). Acte seguit, vam sopar molt amb la companyia del Lur, el gos del refugi.

L’endemà al matí, abans de carregar-nos les motxilles per tornar, vam fer el cim de la Gallina Pelada amb molta il·lusió. Un cop allà, amb la fantàstica vista del Pedraforca al nord i Montserrat al sud, vam decidir celebrar tal fita girant la truita.

Després vam baixar del cim de cul, de panxa i fent tombarelles, ja que hi havia tanta neu que era impossible fer-se mal. Vam agafar les motxilles i vam començar a baixar, aquest cop pel camí correcte.

Tot plegat, va ser una gran experiència!