diumenge, 22 de desembre del 2013

Els p/c fan un intercanvi amb l'AEiG Pare Claret

Aquest any la branca de Pioners i Caravel·les està composta per 12 nens i 3 caps. Som una unitat que estem molt units, però malauradament no sempre coincidim tots al cau ja que per problemes de coincidència d’hores amb altres activitats, és molt difícil que sempre estiguem tots junts. Malgrat això, fem cau cada setmana i ens ho passem molt bé.
El passat cap de setmana del 14 i 15 de desembre, sis Pioners i Caravel·les vam fer un intercanvi amb el cau de Solsona. Vam marxar de Súria a les 8h del matí, en principi amb autobús, però després d’uns petits problemes d’última hora i degut a que erem pocs assistents, vam optar per marxar amb els cotxes dels caps.
Un cop arribats a Solsona i acabats d’esmorzar, ens vam dividir en dos grups i vam fer una descoberta per la ciutat que consistia en fer preguntes als seus habitants. Vam aprendre molt sobre la cultura de Solsona, es pot dir que al final de la descoberta “en sabíem més que alguns habitants”. Quan els dos grups vam acabar, vam anar a recollir un sobre on posava que havíem d’anar a la Mare de la Font per dinar. Hi vam anar caminant, va ser una excursió curta però molt maca.
Un cop a la Mare de la Font, vam buscar uns sobres pels voltants per fer gana per l’hora de dinar. Tot seguit vam seure i, després de beneir taula, vam començar a dinar mentre presenciavem diferents fets que ens van fer passar una bona estona, com per exemple l’intent de l’Eva de menjar-se una poma en tres mossegades. Mentrestant, la Maria va amenitzar la vetllada amb alguns dels seus acudits molt el·laborats.
Un cop vam acabar de dinar, ens vam ficar al cotxe fent una espècie de tetris i vam poder fer una mini migdiada. Seguidament vam tornar a Solsona pel mateix camí d’anada, i mentre esperavem poder entrar al cau per deixar les coses, vam estar al passeig gaudint del sol i de la companyia.
Amb els del cau de Solsona vam anar a una plaça on vam fer diversos jocs: girar la truita, el mocador, jocs de coneixença... Un cop acabada l’hora, vam tornar al cau on vam decidir, per majoria absoluta, anar a berenar a un forn per tal de combatre el fred.
Els pioners i caravel·les de Súria i Solsona

De tornada al cau i abans de sopar (ja que no teniem gaire gana), vam estar mirant fotos i explicant acudits, un altre cop. Va arribar l’hora de sopar i l’hora de dormir, però l’hora de dormir es va convertir en una sessió de comèdia online, així que mentre uns dormien, altres no paraven de riure.
L’endemà al matí van marxar dues companyes perquè tenien partit de bàsquet a Súria. La resta, vam aprofitar per dormir una estona més i vam recollir el cau.
Un cop més, vam passar unes hores molt agradables tots junts.
Des d’aquí, voliem agrair als del cau de Solsona (especialment als Pioners i als seus caps), pel fet que ens deixéssin passar el dia al seu cau. Moltes gràcies!

Els pioners i caravel·les al cau del Solsona

Aprofitant l’avintentesa, també volíem desitjar-vos un Bon Nadal a tots i dir-vos que el dia 24 al migdia serem pels carrers de Súria cantant nadales per tal de donar un toc més nadalenc al poble! Ens veiem!

Els nostres nens us desitges Bon Nadal! L'eriçó Lulú també :)